Posted by admin in دستهبندی نشده on 25/01/2016 with No Comments
ارتباط بهتر با مصرف کننده:
بیشترمردم دوست دارند برای برقراری ارتباط ضروری بدون برقراری تماس از پیام کوتاه استفاده کنند، صاحبان کسب و کار میتوانند با مخاطبانی که مایل به دریافت پیامهای متنی هستند یک رابطه پایدار برقرار کنند.
بازاریابی محلی:
بازاریابی پیامکی یک فرصت خوب برای ارائه پیشنهاد های ویژه به مشتریان است.
توزیع اطلاعات حساس زمان:
طبق آمار بیشتر مردم در طول روز تلفن همراه خود را همه جا باخود حمل می کنند و صاحبان کسب وکار میتوتنند در تمام روز با آنها ارتباط برقرار کنند و یا حتی اطلاعات محصول خود را برای آنها بفرستند.
Posted by admin in دستهبندی نشده on 24/01/2016 with No Comments
زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی:
در طول روز فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد. مطمئن باشید که ساعت خواب شخص مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه آن هم از سوی یک فرستنده ناشناس است. بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است.
ارسال پیامک به بازار هدف نامناسب:
اگر ما قصد فروش ماشین های گران قیمت را داریم ،بایداین پیامک ها را برای قشر ثروتمند ارسال کنیم در غیر این صورت اگر متن پیام بسیارجذاب هم باشد اما برای قشر فقیرارسال شود دارای بازخورد خوبی نخواهد بود.بنا براین شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید.
طولانی بودن متن پیامک تبلیغاتی:
بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات مختصر و مفید بگیرند و شما هم باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید.
ارسال مکرر پیام کوتاه تبلیغاتی:
فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد.این اقدام نه تنها بازخورد مثبتی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است به عنوان یک ضد تبلیغ عمل کند و باعث اتلاف هزینه تبلیغاتی شما بشود.
عدم تعامل دو سویه با مشتریان:
همیشه به عنوان ارسال کننده و مشتریان به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند گاهی نظر آنها را نیز در مورد کار خود جویا شوید و از /انها بخواهید در نظر سنجی شرکت کنند.
عدم استفاده از نام یا شماره اختصاصی:
سعی کنید از پنل اس ام اسی استفاده کنید.سیاری از گیرندگان شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید. خود را با نام یا شماره اختصاصی به مشتری شناسایی کنید.
Posted by admin in دستهبندی نشده on 27/07/2015 with No Comments
پیامک هایی که روزانه دریافت می کنید به دو دسته تقسیم میشوند:
دسته اول:پیام های تبلیغاتی هستندکه از طریق پنل اس ام اسی فرستاده می شوند و هیچ هزینه ای برای گیرنده ندارند.
دسته دوم:پیام های ارزش افزوده هستند که این اس ام اس ها توسط اپراتور های همراه اول یا ایرانسل ارسال می شود،معمولا اولین اس ام اس هزینه ای در بر ندارد در صورتی که کاربر اعلام رضایت کند اس ام اس های بعدی هزینه خواهد داشت.
چگونه تشخیص دهیم پیام تبلیغاتی است یا ارزش افزوده؟
پیام هایی که از پنل اس ام اسی هستند معمولا با پیش شماره های 1000،2000،3000،5000،9000،021 آغاز می شوند در حالی که پیام های ارزش افزوده با شماره هایی نظیر20106،8585 و… آغاز می شوند.
آخرین دیدگاهها