Posted by admin in دستهبندی نشده on 25/01/2016 with No Comments
ارتباط بهتر با مصرف کننده:
بیشترمردم دوست دارند برای برقراری ارتباط ضروری بدون برقراری تماس از پیام کوتاه استفاده کنند، صاحبان کسب و کار میتوانند با مخاطبانی که مایل به دریافت پیامهای متنی هستند یک رابطه پایدار برقرار کنند.
بازاریابی محلی:
بازاریابی پیامکی یک فرصت خوب برای ارائه پیشنهاد های ویژه به مشتریان است.
توزیع اطلاعات حساس زمان:
طبق آمار بیشتر مردم در طول روز تلفن همراه خود را همه جا باخود حمل می کنند و صاحبان کسب وکار میتوتنند در تمام روز با آنها ارتباط برقرار کنند و یا حتی اطلاعات محصول خود را برای آنها بفرستند.
Leave a Comment