Posted by admin in دستهبندی نشده on 24/01/2016 with No Comments
زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی:
در طول روز فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد. مطمئن باشید که ساعت خواب شخص مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه آن هم از سوی یک فرستنده ناشناس است. بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است.
ارسال پیامک به بازار هدف نامناسب:
اگر ما قصد فروش ماشین های گران قیمت را داریم ،بایداین پیامک ها را برای قشر ثروتمند ارسال کنیم در غیر این صورت اگر متن پیام بسیارجذاب هم باشد اما برای قشر فقیرارسال شود دارای بازخورد خوبی نخواهد بود.بنا براین شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید.
طولانی بودن متن پیامک تبلیغاتی:
بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات مختصر و مفید بگیرند و شما هم باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید.
ارسال مکرر پیام کوتاه تبلیغاتی:
فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد.این اقدام نه تنها بازخورد مثبتی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است به عنوان یک ضد تبلیغ عمل کند و باعث اتلاف هزینه تبلیغاتی شما بشود.
عدم تعامل دو سویه با مشتریان:
همیشه به عنوان ارسال کننده و مشتریان به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند گاهی نظر آنها را نیز در مورد کار خود جویا شوید و از /انها بخواهید در نظر سنجی شرکت کنند.
عدم استفاده از نام یا شماره اختصاصی:
سعی کنید از پنل اس ام اسی استفاده کنید.سیاری از گیرندگان شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید. خود را با نام یا شماره اختصاصی به مشتری شناسایی کنید.
Leave a Comment